torstai 11. syyskuuta 2014

Moi, olen Mira

Olin ollut jo pidempään jumissa vanhan blogini kanssa ja vihdoin sain tehtyä päätöksen sen lopettamisesta ja uuden aloittamisesta tilalle. Kun tarpeeksi pyörittelin asiaa päässäni, tajusin ettei mulla kuitenkaan riittäisi juttua tarpeeksi kahden blogin aktiiviseen päivittelyyn. Niinpä tämä ajatusvirta-blogi saa ylennyksen mun pääasialliseksi blogiksi, jee! :-) Oon jostain syystä aika täpinöissäni tästä uudistuksesta, vaikkei tämä sinänsä mikään iso juttu olekaan. Puhtaalta pöydältä aloittaminen on vaan toisinaan erittäin vapauttavaa.

Joku pieni esittelytekstikin olisi ehkä paikallaan, tästä blogista kun ei ainakaan vielä löydä musta oikein mitään tietoa. Olen siis tällä hetkellä 22-vuotias Tampereen suunnalta Jyväskylään ajautunut liiketalouden opiskelija. Aikaisemmin olen opiskellut itseni pukuompelijaksi ja nykään erikoistun opinnoissani muotiin ja vähittäiskauppaan. Rakastan käsillä tekemistä, piirtelyä, valokuvaamista sekä musiikkia. Olen hitaasti lämpiävä introvertti sekä hyväntahtoinen hölmö ja yritän parhaani mukaan tulla juttuun kaikkien kanssa.

Itsetutkiskelun tuloksena olen huomannut olevani vähän melankoliaan taipuvainen ja siksi haluan pyrkiä pitämään tämän blogin nyt sellaisena positiivisena ja inspiroivana nurkkauksena, josta tulisi hyvälle tuulelle. Tahdon kiinnittää elämässä enemmän huomiota niihin hyviin juttuihin ja myös pyrkiä tekemään itseäni ilahduttavia asioita sen sijaan, että istuisin päivät pitkät zombina koneen ääressä. Yritän myös ottaa tämän bloggaamisen (ja itseni) vähän vähemmän vakavasti kuin ennen. Toivottavasti onnistun.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti