lauantai 17. lokakuuta 2015

Onnea on turhakkeet

Ostin Brysselistä tärkeitä asioita, joita jokainen vakavasti otettava aikuinen tarvitsee elämäänsä. Valtaosan löysin edellisessä postauksessa mainitsemastani Plaizier-liikkeestä.

Näiden seinän koristeeksi päässeiden korttien lisäksi mulle on kertynyt 14 postikorttia (joista viidessä on kissa) odottamaan, jos keksisin niille vastaanottajat. Ennen reissuun lähtöä pyysin kyllä kavereilta osoitteitaan korttien lähettelyä varten, mutta sittenkin näitä on vähän liikaa. Hups.

Lisäksi löysin tarroja. Kisutarrat on eri liikkeestä, mutta hirviötarrakirja osui silmään Plaizierissa. Jokusen hirviötarran ajattelin laittaa läppärin ja matkalaukun koristeeksi, mutta ei mitään käryä mitä lopuilla reilulla kahdellasadalla teen. Mutta kattokaa kuin hienoja!

tarroja

tarroja

3 kommenttia:

  1. Oi, kiitos paljon! Oon erittäin otettu, koska mun mielestä sun blogi on mahdottoman kiva ja kaunis. :D

    VastaaPoista
  2. Olen kyllä samaa mieltä siitä, että jokainen aikuinen tarvitsee kortteja ja tarroja. ;) Ostin noita samoja kissatarroja muuten Suomalaisesta kirjakaupasta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi niitä löytyy sieltäkin! Oon aina ajatellut, että Suomalaisessa on kovin huonot tarravalikoimat, mutta pitää jatkossa ehkä käydä kurkkimassa aina välillä sitten kun olen taas Suomessa.

      Poista